wtorek, 2 kwietnia 2013

Nie na temat.....Help me!

Pomocy!!!!

Proszę Was, żebyście polecali tego bloga, iż jak jest większa popularnośc strony i na pewno ja będę stwarzał lepsze posty!!!! Ja polecam tego bloga wszędzie gdzie popadnie! Na nk.pl  na grupie ,,tajemnice domu anubisa 2" (jest ona na nk.pl) i polecam go również na moviestarplanet.pl 
Apel do Was! Jeśli chcecie byc na bieżącą w 3 sezonie, czy tam tym 1,2.... to polecajcie tego bloga! Wchodźcie po 10 razy dziennie, ale bądźcie! Przynajmniej tak 1 - 2 razy dziennie mogli byście wchodzic!!!!! Ja oczywiście nic Wam nie każe, tylko proszę Was o pomoc. Help Me!!!!!!!
Aczkolwiek cieszę się z tego, że w ogóle czasami, tam w wolnym czasie odwiedzacie tą stronę!! Oto link na tą stronę : klik wiem oczywiście że jesteście na tej stronie (może wydaje się to Wam bez sensu) ale po to dodałem ten link abyście np. mogli go skopiowac i wkleic np. właśnie na naszą klasę czy Facebooka..... 
Proszę też Was, oto, abyście dodawali komentarze! Czy ten post Wam się podoba czy nie?! Wiem, iż trochę Was teraz przynudzam tym całym : BLE, BLE, BLE!!!!!!!
Ale..... przyda się takie małe, można stwierdzic że nauczanie Was, jak postępowac na tym blogu...
Takie właśnie posty w stylu Help Me!!! będą dodawane 1 raz w każdym miesiącu.
Jestem z Was tak czy siak dumny, bo 26 marca odwiedzin było ''aż" 26!!!! W prawdzie to BAAARDZO mało, ale jak na wcześniejszą frekwencje to wspaniale! Hmmmmmmmmm co by tu jeszcze............. ach tak!
Proszę też pisac mi w komentarzach czy tam gdzie indziej co byście chcieli ode mnie otrzymac w danym poście....
I teraz nareszcie coś ciekawego!!!!:)
Wczoraj w godzinach ok. 22.30 na nickelodeon pl obejrzałem 2 reklamę tajemnic domu Anubisa!!! O wiele lepsza niż ta pierwsza, bo w tej 2 jest więcej zawarte i podana była data emisji prawdopodobnie już za tydzień w poniedziałek! (08.04.2013) Cieszycie się?
A cha! Jeszcze jedna "NUDNA" informacja!!!!!!!!!!!!!!! Czy chcecie więcej fotek?
Odpowiedzi w komentarzach
Sibuna☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz