piątek, 26 lipca 2013

Tajemnicebloguanubisa.blogspot.com napisało, że.... BRAD, JADE I NIKITA (FABIAN, PATRICIA, PIPPER) ... NIE ŻYJĄ!!! TO JAKIŚ ŻART???!!!

A oto treśc z ostatniej notki z tajemnnicebloguanubisa.blogspot.com:

czwartek, 25 lipca 2013

Come back!!

   Witam was po mojej dość długiej przerwie w blogowaniu. Wczoraj wieczorem wróciłam do domu a dzisiaj cały dzień się rozpakowywałam ( nienawidzę tego X( ). Teraz dopiero znalazłam trochę czasu, żeby napisać notkę powitalną.
   Na wstępie chciałabym powitać nową adminkę na blogu. mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracowało. :-) 

   W dzisiejszej notce dodam parę informacji, które zgromadziłam o gwiazdach TDA. Na początek ta dla mnie najważniejsza, ze wszystkich: 

- BRAT JADE I NIKITY NIE ŻYJE!!
 (nie jest to wprawdzie informacja prawdziwa w 100% gdyż sama Jade nie napisała o tym osobiście na    twitterze, lecz zaczęła na instagrama wrzucać takie o to fotki upamiętniające jej młodszego brata:)

Pod nimi były podpisy takie jak: ,,tęsknie za tobą" ; ,,mój mały braciszek'' czy chociażby zwykłe ,,<3' Oprócz tego fani gwiazdy w komentarzach powypisywali bardzo różne słowa współczucia dla niej samej oraz dla jej rodziny. Możecie sami wejść na instagrama Jade i się o tym przekonać. Oto i on: klik
Oczywiście nie zmienia to faktu,że mógł gdzieś np. wyjechać czy coś. Nigdy nic nie wiadomo... Tak czy inaczej będę obserwować tę sprawę. Jednak na wszelki wypadek: [*] R.I.P.

- Brad założył w końcu swoje pierwsze oficjalne konto na instagramie! Oto i link do niego:klik
  jego konto nazywa się ,,bradkavanaghofficial" Jest to na pewno dobra wiadomość dla jego fanów, gdyż   teraz będą mogli trochę częściej sprawdzać co się dzieje u ich idola, ponieważ jak sam Brad wspomniał na   twitterze: ,,KOCHA INSTAGRAM" Możemy się więc spodziewać, że będzie teraz często z niego        korzystał. ;-)

??? O co z tym chodzi???
TO CHYBA PLOTKA?! TAJEMNICE BLOGU ANUBISA . BLOGSPOT. COM ZOBACZCIE TAM BY DOWIEDZIEC SIĘ WIĘCEJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz